Reklamacje
Jeżeli masz zastrzeżenia i chcesz złożyć reklamację dotyczącą usług świadczonych przez Cofidis S.A. Oddział w Polsce możesz to zrobić w jeden z poniższych sposobów:
- elektronicznie – wysyłając korespondencję na dedykowany adres e-mail: reklamacje@cofidis.pl bądź korzystając z formularza kontaktowego – jest to najwygodniejsza forma komunikacji.
- telefonicznie dzwoniąc pod numer 22 340 80 00,
- listownie wysyłając korespondencję na poniższy adres naszej siedziby:
Cofidis S.A. Oddział w Polsce
ul. Domaniewska 39A
02-672 Warszawa
- osobiście w siedzibie Cofidis S.A.
Formularz Kontaktowy
Cofidis S.A
Reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko i adres do korespondencji Klienta, a także wskazywać wraz ze szczegółowym opisem zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Cofidis S.A. Oddział w Polsce oraz oczekiwania dotyczące sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w postaci papierowej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeżeli zgłaszający reklamację złoży wniosek o udzielenie odpowiedzi w tej formie.
Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji w ww. terminie, zgłaszający reklamację zostanie poinformowany o przyczynie opóźnienia i okolicznościach, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia jej otrzymania.
Spory wynikające z Umowy mogą być rozstrzygane pozasądowo, za pośrednictwem miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów lub za pośrednictwem Rzecznika Finansowego (Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa; www.rf.gov.pl).
W sprawach ochrony konsumentów organem nadzoru jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Ponadto informujemy, że istnieje możliwość pozasądowego rozwiązywania sporów między konsumentami a przedsiębiorcami, drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej. Platforma umożliwia dochodzenie roszczeń wynikających z umów oferowanych przez Internet (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE), zawieranych między konsumentami mieszkającymi w UE a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE. Platforma znajduje się na stronie: ec.europa.eu/consumers/odr/.
Cofidis Facebook
Cofidis LinkedIn
Grupa Cofidis
Ekipa Cofidis